AdminHakemus craftingbest1
2 posters
Sivu 1 / 1
AdminHakemus craftingbest1
Hakemus:
Nimimerkkini pelissä: Craftingbest1
Ikä: 16
Kerro itsestäsi:Olen hauska, mukava, en valehtele ja joskus olen ärsyttävä. Osaan rakentaa Minecraftissa hyvin.
Peliaika Ruutucraftissa: 10 minuuttia
Peliaika Minecraftissa: 3 Vuotta
Aikaisempi kokemus: Olen kokenut monelta eri serveriltä ja olen omistanut oman serverin + Voisin tehdä serverille sellaisen että kun joku kirjoittaa chattiin vaikka terve se lukisi näin [Survival] [Peruspelaaja] [Pelaajanimi] [terve]
Ja laatikkoihin voisi lisätä värit vielä että peruspelaaja olisi pinkillä
Miksi haet adminiksi: Koska minulla on paljonkin teknistä osaamista ja enkä ole puolueellinen kenellekkään pelaajalle.
Tekninen osaaminen komentojen osaaminen: Kuten äsken sanoin melkein kaikki komennot hallussa
Muuta: Skype löytyy craftingbest1
Nimimerkkini pelissä: Craftingbest1
Ikä: 16
Kerro itsestäsi:Olen hauska, mukava, en valehtele ja joskus olen ärsyttävä. Osaan rakentaa Minecraftissa hyvin.
Peliaika Ruutucraftissa: 10 minuuttia
Peliaika Minecraftissa: 3 Vuotta
Aikaisempi kokemus: Olen kokenut monelta eri serveriltä ja olen omistanut oman serverin + Voisin tehdä serverille sellaisen että kun joku kirjoittaa chattiin vaikka terve se lukisi näin [Survival] [Peruspelaaja] [Pelaajanimi] [terve]
Ja laatikkoihin voisi lisätä värit vielä että peruspelaaja olisi pinkillä
Miksi haet adminiksi: Koska minulla on paljonkin teknistä osaamista ja enkä ole puolueellinen kenellekkään pelaajalle.
Tekninen osaaminen komentojen osaaminen: Kuten äsken sanoin melkein kaikki komennot hallussa
Muuta: Skype löytyy craftingbest1
craftingbest1- Viestien lukumäärä : 1
Moderaattori hakemukset ennen Admin hakemuksia.
"Peliaika Ruutucraftissa: 10 minuuttia"
Päivän naurut >: D
Päivän naurut >: D
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa