artsi10 Moderaattori hakemus
2 posters
Sivu 1 / 1
artsi10 Moderaattori hakemus
Minecraft peliaika: 2,5 vuotta
Minecraft pelinimi: artsi10
Kokemus: Ollut Head_Admin 2 servussa.
Ikä: 12v
Tekninen osaaminen: En osaa mitään piirtämistä/kuvittamista koneella mutta osaan minecraftissa ainakin 90% komennoista
Jos en osaa jotain niin olen nopea oppimaan
Ylläpidon kanssa ei ole riitoja Todella mukavaa ylläpitoa Ja maailman paras Owner!
Pätevyys: No jos osaan yli 90% komennoista niin omasta mielestä ainakin pätevyyttä, mutta niinkuin sanoin että olen nopea oppimaan Englannin kieli on hallussa ja tykkään todella paljon rakentamisesta
Kerron itsestäni: Olen 12v Itä-suomessa asuva kaupunkilais poika hyvin positiivinen ja aktiivinen minecraftin pelaaja Minun kanssani voi puhua melkeinpä kaikista asioista jos haluat skype-kaveriksi niin lisää kaveriksi Skype-Artsi10
Minecraft pelinimi: artsi10
Kokemus: Ollut Head_Admin 2 servussa.
Ikä: 12v
Tekninen osaaminen: En osaa mitään piirtämistä/kuvittamista koneella mutta osaan minecraftissa ainakin 90% komennoista
Jos en osaa jotain niin olen nopea oppimaan
Ylläpidon kanssa ei ole riitoja Todella mukavaa ylläpitoa Ja maailman paras Owner!
Pätevyys: No jos osaan yli 90% komennoista niin omasta mielestä ainakin pätevyyttä, mutta niinkuin sanoin että olen nopea oppimaan Englannin kieli on hallussa ja tykkään todella paljon rakentamisesta
Kerron itsestäni: Olen 12v Itä-suomessa asuva kaupunkilais poika hyvin positiivinen ja aktiivinen minecraftin pelaaja Minun kanssani voi puhua melkeinpä kaikista asioista jos haluat skype-kaveriksi niin lisää kaveriksi Skype-Artsi10
artsi101- Viestien lukumäärä : 2
Similar topics
» artsi10 Moderaattori hakemus
» Moderaattori hakemus.
» moderaattori hakemus
» Moderaattori hakemus
» moderaattori hakemus
» Moderaattori hakemus.
» moderaattori hakemus
» Moderaattori hakemus
» moderaattori hakemus
Sivu 1 / 1