Hakisin Moderaattoriksi.
2 posters
Sivu 1 / 1
Hakisin Moderaattoriksi.
hei...
Olisi kivaa päästä teidän serverille moderaattoriksi. Koska en kestä että joku sanoo esim et täällä grieffataan. Niiden täytyisi saada heti rangaistusta.Itse olen sitä mieltä että admineita tai moderaattoreita on aivan liian vähän.
Noniin esittelen itseni.
Olen 13 vuotias mukava poika olen aina positiivinen.
Olen pelannut ruutua 2 kk Hyvin aktiivisesti.
Ei koskaan riitaa adminin tai omistajan kanssa Ja harrastan kaikenlaista. Itse MineCraftiin menee 3 h päivässä joten aktiivisuudesta ei pitäisi olla hätää minecraftii on pelannu jo itse 2 puol vuotta
Tiedän lähes kaikki komennot.
Olen pelannut jo SaltCraftissa. olen siellä tällä hetkellä Moderaattori. Ja toki voin maksaa siitä Diamond vipistä jos siitä on kiinni että en pääse.
Miettikää aivan ajan kanssa...
Voin odottaa
MC nick on LbpBoy
Olisi kivaa päästä teidän serverille moderaattoriksi. Koska en kestä että joku sanoo esim et täällä grieffataan. Niiden täytyisi saada heti rangaistusta.Itse olen sitä mieltä että admineita tai moderaattoreita on aivan liian vähän.
Noniin esittelen itseni.
Olen 13 vuotias mukava poika olen aina positiivinen.
Olen pelannut ruutua 2 kk Hyvin aktiivisesti.
Ei koskaan riitaa adminin tai omistajan kanssa Ja harrastan kaikenlaista. Itse MineCraftiin menee 3 h päivässä joten aktiivisuudesta ei pitäisi olla hätää minecraftii on pelannu jo itse 2 puol vuotta
Tiedän lähes kaikki komennot.
Olen pelannut jo SaltCraftissa. olen siellä tällä hetkellä Moderaattori. Ja toki voin maksaa siitä Diamond vipistä jos siitä on kiinni että en pääse.
Miettikää aivan ajan kanssa...
Voin odottaa
MC nick on LbpBoy
Viimeinen muokkaaja, LbpBoy pvm La Maalis 09, 2013 12:14 pm, muokattu 3 kertaa
LbpBoy- Viestien lukumäärä : 3
Vs: Hakisin Moderaattoriksi.
Nii ja olen pelannut minecraftia jo 2 puol vuotta :3 Kiitos jos luette
LbpBoy- Viestien lukumäärä : 3
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa